وبلاگ طرفداران حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی
وبلاگ طرفداران حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی
صفحه نخست | آرشيو مطالب | پست الکترونيک | طراح قالب
منوي اصلي
صفحه نخست
آرشيو وبلاگ
پروفايل مدير وبلاگ
عناوين مطالب وبلاگ
پست الکترونيک
قالب وبلاگ
موضوعات
سخنرانی
زندگینامه
برنامه ها
ستاد های تبلیغاتی
گالری تصاویر
گزارش
آرشيو مطالب
اسفند 1390
پيوند هاي روزانه
وبلاگ حامیان حجه الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی
حامیان جوان دولت
بیرجند نیوز
آرشيو پيوندهاي روزانه

حضور بنده بر اساس وظیفه ی شرعی و سیاسی قطعی است وتحت هیچ شرایطی کنار نخواهم کشید./امید من در عرصه های تخصصی به دانشگاهیان است

  • حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی در جمع برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان در شرح چگونگی حضور خود گفت: بر اساس در خواست های نخبگان و مردم بیرجند و برخی از نماینگان مردم تهران در مجلس و بزرگانی از قم،مشهد و تهران برای خدمت رسانی ودر شرایط حساس بیداری اسلامی در عرصه حضور پیدا کردم. بنده بر اساس احساس تکلیف آمده ام و انگیزه ی شخصی نداشته و ندارم .میل باطنی بر این بود که اختلافات بین کاندیداها حل می شد که یا بر اساس نظر جبهه ی متحد یا نظرسنجی، کاندیدای اصولگرایان تعیین بشود. ظاهرا بر هر دو اساس، بار مسئولیت به بنده سپرده شده است و حضور بنده بر اساس وظیفه ی شرعی و سیاسی قطعی است و تحت هیچ شرایطی کنار نخواهم کشید و بر اساس این تکلیف انگیزه ای قوی برای خدمت به مردم دارم.مسائل سیاسی و شرعی مسائل شخصی نیست که ما تعارف کنیم و تعارف بردار نیست و بنده هم بدون تعارف در عرصه خواهم بود.
  • وی در بیان برنامه هایش در حوزه ی دانشگاه گفت:ما باید با کمک یکدیگر ارتقا کیفیت دانشگاه را در حوزه ی تحصیلات تکمیلی بر تعداد رشته های کارشناسی ارشد و دکترا با توجه به توانمندی ها و نیازمندی های استان بیافزاییم. باید با توجه به توانمندی و ظرفیت دانشگاه های استان و جایگاه بلند علمی ما در مقایسه با کشورهای همسایه، درهای دانشگاه ها و موسسات مالی خود را به روی دانشجویان آنها باز نموده و دانشجویانی خارجی را پذیرش نماییم، چرا که این مسئله می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی دانشگاه ها را حل و حتی آن ها را به مرز خود کفایی نزدیک نماید.
  • امید من در عرصه های تخصصی به دانشگاهیان است، زیرا یک نفر نماینده در همه ی حوزه ها تخصص ندارد و لذا در حوزه های مختلف از جمله صنعت و معدن، کشاورزی، عمران و… منتظر یاری شما و نخبگان دانشگاهی هستم.
  • در ادامه ی این دیدار دکتر امیرآبادی زاده، به علت حضور خود در این جلسه اشاره کرد و گفت: افرادی که در این جلسه هستند از مسئولیت های اجرایی بیزارند، زیرا مزه ی سختی آن را چشیده اند. ما همه بر اساس وظیفه ی شرعی اینجا هستیم تا ببینیم در استان چه چالش هایی داریم و چرا مشکلات حل نشده است و چگونه است که با حضور این همه معدن در استان، تاکنون مشکلات استان حل نشده است.
  • وی در بیان راه حل بخشی از مشکلات استان گفت:باید استفاده از انرژی های نو را در شهر بیرجند و استان خراسان جنوبی داشته باشیم و تحولی نو در عرصه علمی استان ایجاد شود. وی یادآور شد: متاسفانه برخی از بزرگان استان هنوز علت وجودی دانشگاه صنعتی را نمی دانند. دکتر امیرآبادی زاده در خاتمه انتخاب آقای عبادی را به صلاح مملکت ، استان و شهر دانست.
  • در ادامه ی این دیدار دکتر احمدی زاده به ایراد سخن پر داخت و گفت: همه برای خدا اینجا آمده ایم.امروز در شرایط حساس کشور با توجه به ترورهای نخبگان باید نماینده ی اصلح انتخاب شود. نماینده باید ولایت پذیری داشته باشد. ما نیاز به ایستادگی در مقابل فشارها داریم و اکنون به این نتیجه رسیده ایم که ویژگی های مورد نیاز این شرایط در حاج آقای عبادی جمع است.
  • دکتر دوستی در ادامه جلسه گفت:در دوره های گذشته در بحث فناوری های نوین نمایندگان هیچ حمایتی از ما نکرده اند و امید است با انتخاب جناب عالی از سمت مردم که خود از دانشگاهیان و دلسوزان این دیار می باشید، بتوانیم گامی بزرگ در این عرصه برداریم.
  • در پایان این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی از اعضای هیئت علمی در خواست همراهی همیشگی را کرد و گفت: از آنجا که اینجانب در کنار ابوی به مشکلات نمایندگی آشنا شده ام و مطمئن هستم این مشکلات وقت نماینده را کاملا پر و در مواردی یادآوری دوستان نخبه مشکل خواهد شد چنانچه مردم مرا لایق نمایندگی خود د انستند، از شما و تمام عزیزان استدعا دارم بجای انتظار جهت تماس یا درخواست مساعدت بنده؛ خودتان نسبت به ارتباط و ارشاد در زمینه های مختلف اقدام نمایید، قطعا اینجانب نیز با طیب خاطر و استقبال از نظرات سازنده و انتقادات و پیشنهادات نخبگان استان در خدمتگزاری به مردم بهره خواهم جست.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








+نوشته شده در جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,ساعت17:30 توسط هدایتی نسب

درباره ي ما

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد.
نويسندگان
هدایتی نسب
پيوند هاي وبلاگ
حامیان جوان دولت
جبهه متحد اصول گرایان
جبهه پایداری انقلاب اسلامی
بیرجند نیوز
سایت سید محمد باقر عبادی

شناخت رهبري
قالب وبلاگ
امکانات
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 3761
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1





Powered by هدایتی نسب
Designed by هدایتی نسب
خروجي وبلاگ